امیر خلیلی خواه روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سرمایه گذاری های خارجی در بخش های صنعت و تولید استان خواهد بود و میزان سرمایه گذاری از سوی این فعالان اقتصادی قابل توجه و اشتغال آفرین است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان تصریح کرد: تسهیل در روند سرمایه گذاری های داخلی و خارجی برای فعالیت بخش خصوصی در بخش صنعت و تولید برای سالجاری در اولویت کاری تمامی دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته دستکم 93 درصد از درآمدهای استان سمنان محقق شد که با تلاش مسئولان برای تحقق حداکثری درآمدها برای سال 98 تلاش می شود.
مدیرکل امور اقتصادی و داریی استان سمنان ادامه داد: وزارت امور اقتصادی و دارایی در سالجاری برای تحقق رونق تولید 30 برنامه جدید و در مجموع 64 برنامه اجرایی تصویب کرده که 29 برنامه به منظور تحقق شعار سال است.
خلیلی خواه اضافه کرد: مولد سازی و ساماندهی اموال دولتی از برنامه های پیش روی وزارت امور اقتصاد و دارایی در سالجاری است و در چارچوب قانون تلاش می شود بخشی از اموال دولت در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد.
وی تصریح کرد: دولت الکترونیک کمک بسزایی به حل مشکل رو در رو شدن کارمند و ارباب رجوع دارد و اجرای این طرح از سلیقه ای شدن و تخلف های اداری جلوگیری می کند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: سامانه دادور از مهم ترین سامانه های رسیدگی به شکایت های مردمی است که استانداران و مقام های عالی وزارتخانه ها به طور مستقیم آن را رصد می کنند.
به گزارش ایرنا، استان سمنان حدود 2 هزار و 10 پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی و صنعتی دارد، سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد و سهم بخش صنعت و معدن از تولید ناخالص استان حدود 22 درصد است.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.