ایرج مصطفوی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس تصاویر ماهواره ای و الگوهای پیش یابی، در 48 ساعت آینده برای برخی نقاط این استان به ویژه نواحی شمالی و ارتفاعات بارش باران، گاهی با رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات و نواحی شمالی باران و برف پیش بینی می شود.
وی بیان کرد: دمای هوای سمنان از روز دوشنبه تا چهارشنبه به طور نسبی بین پنج تا هشت درجه سانتیگراد کاهش دارد و در نواحی شمالی این استان به صفر و زیر صفر درجه سانتیگراد می رسد.
وی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته کمینه دمای هوای مرکز استان 13 و بیشینه دمای آن 22 درجه سانتیگراد بود.
مصطفوی تصریح کرد: رضوان، نردین، مجن و دیباج با کمینه 2 درجه سانتیگراد خنک ترین و حسینان با حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد، گرم ترین نقاط استان سمنان گزارش شد.
سرپرست اداره کل هواشناسی استان سمنان با اشاره به گزارش وضعیت هوای استان در 24 ساعت گذشته، اظهار داشت: بیشترین سرعت وزش باد در استان مربوط به شهرستان های شاهرود، مهدیشهر، میامی و دامغان با 40 کیلومتر بر ساعت بود.
به گزارش ایرنا، سامانه هواگوی 134 آماده ارایه اطلاعات هواشناسی و پیش بینی‌های جوی سمنان در تمام اوقات شبانه روز است، اداره کل هواشناسی استان دارای 9 ایستگاه سینوپتیک، 15 ایستگاه اقلیم شناسی و 50 ایستگاه باران‌سنجی در نقاط مختلف است.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.