مهدی رومنانی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: 2 میلیارد و 200 میلیون ریال خسارت از سیلاب های اخیر به خانه ها، دام، طیور و زمین های کشاورزی مددجویان کمیته امداد بخش امیرآباد وارد شده است.
رئیس کمیته امداد بخش امیرآباد دامغان اضافه کرد: با توجه به بیمه بودن منازل مسکونی مددجویان کمیته امداد، بخش عمده این خسارت توسط بیمه تعیین و پرداخت می شود.
رومنانی تصریح کرد: منزل مسکونی بیش از 20 خانوار از مددجویان کمیته امداد این بخش خسارت دیده است که عمده آن تخریب دیوار، زیرساخت بهداشتی و سقف خانه ها بوده است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به حجم کم سیلاب در این منطقه، هیچ منزل مسکونی به طور کامل تخریب نشده و تخریب منازل به صورت جزئی رخ داده است.
رئیس کمیته امداد بخش امیرآباد دامغان گفت: خسارت ناشی از سیلاب در جنوب دامغان موجب تلفات دام 12 خانوار و خسارت به زمین های کشاورزی چهار خانواده مددجوی کمیته امداد این بخش شده است.
به گزارش ایرنا، 810 خانوار از بخش امیرآباد تحت پوشش کمیته امداد هستند، بخش امیرآباد به مرکزیت شهر امیریه زیر مجموعه شهرستان دامغان و در 85 کیلومتری شرق مرکز استان سمنان قرار دارد و 12 هزار نفر جمعیت دارد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.