مرتضی دهرویه روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به هزینه بر بودن تیم داری، افزود: مساله تیم داری یکی از مشکلات موجود در پیشرفت ورزش قهرمانی استان سمنان است و ورزشکاران این استان نیاز به حامیان مالی برای حضور تیم ها در رقابت های کشوری دارند.
وی به ضرورت ورود صاحبان صنایع و بخش خصوصی برای حمایت از ورزش تاکید و بیان کرد: حضور بخش خصوصی و حامیان مالی به توسعه ورزش قهرمانی و گره گشایی مشکلات این حوزه کمک می کند.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری سمنان گفت: پرداخت تسهیلات مناسب به بخش خصوصی با هدف تشکیل باشگاه های ورزشی نیرومند در حوزه قهرمانی ضروری است.
وی با اشاره به نبود حمایت مالی از تیم داری از سوی صنایع سمنان، بیان کرد: بخش صنعت و حامیان مالی در این استان با ورزش قهرمانی و تیم داری باشگاهی بیگانه هستند و توجهی به این حوزه ندارند.
روزنامه نگار ورزشی استان سمنان ادامه داد: باوجود فعالیت باشگاه های مختلف در استان، هیچ یک شرایط یک باشگاه حرفه ای را ندارند.
وی تصریح کرد: نبود مدیریت صحیح و سیاستگذاری درست سبب شده باشگاه ها در حد تیم داری فعالیت داشته که پس از مدتی بسیاری از آن ها با تعطیلی مواجه می شوند.
دهرویه تاکید کرد: تیم داری باشگاه ها در حوزه ورزش قهرماتی به صورت غیر حرفه ای و بی برنامه در استان نوعی خیانت به ورزشکاران جوان محسوب می شود.
وی با بیان اینکه جوانان به امید آینده درخشان و پیشرفت در امر ورزش وارد این حیطه می شوند، خاطرنشان کرد: این قشر با قهرمانی در سطح استان سعی در دیده شدن‌ در سطح کشوری دارند.
این روزنامه نگار ورزشی با اشاره به نبود حمایت از ورزشکاران حرفه ای در استان سمنان، یادآور شد: برخی از ورزشکاران جوان با کسب موفقیت، در صورت اعزام به رقابت های کشوری از ابتدایی ترین امکانات محروم می مانند و در نهایت این امر موجب خروج آن ها از مدار ورزش قهرمانی می شود.
به گزارش ایرنا، بنا به آمار موجود از مجموع 702 هزار و 360 نفر جمعیت استان سمنان، 215 هزار و 571 خانوار شامل 356 هزار و 656 نفر مرد و 345 هزار و 704 نفر زن دارد که بیش از 27.5 درصد این جمعیت را جوانان تشکیل می دهند و می توان از این ظرفیت برای توسعه ورزش قهرمانی در این منطقه از کشور بهره برد.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.