احسان منصورکیایی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پرتردد ترین روز ترافیکی در این مدت زمان، بیست و هشتم اسفند 97 با ثبت تردد سه هزار وسیله نقلیه در ساعت بود.
وی با اشاره به وجود 54 دستگاه ثبت تردد در محورهای مواصلاتی استان سمنان بیان کرد: ترددها‌ در این محورها از ابتدای طرح نوروزی تا ششم فروردین امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشته است.
منصور کیایی تصریح کرد: در مجموع 10 درصد ترددها در محورهای مواصلاتی این استان مربوط به خودروهای سنگین و بقیه خودروهای سبک بوده است.
وی خاطر نشان کرد: دوربین ثبت تردد در محورهای مواصلاتی این استان از بیست و پنجم اسفند 97 تا چهارم فروردین امسال سه هزار و 900 فقره تخلف های رانندگی را ثبت کرده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان اظهار داشت: بیشترین تخلف ثبت شده توسط دوربین ها محورهای مواصلاتی این استان از سوی رانندگان سرعت غیرمجاز است.
به گفته وی، یک هزار و 865 بلیت ناوگان مسافری در این استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون به صورت اینترنتی پیش فروش شد.
وی ادامه داد: میانگین تردد در جاده اصلی از تهران به مشهد در حوزه استان سمنان در روز هفتم فروردین 878 تردد و از مشهد به تهران یک هزار و پنج تردد بود.
منصورکیایی اضافه کرد: 2 هزار و 829 نفر با 363 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی روز هفتم فروردین امسال از استان سمنان به سفر رفتند و سه هزار و 71 مسافر وارد این دیار شدند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان یادآورشد: پیش بینی می شود به دلیل نزولات جوی و هشدارهای هواشناسی در دور دوم تعطیلات با کاهش تردد از سوی مسافران مواجه شود.
به گزارش ایرنا، طرح تسهیلات سفرهای نوروزی از 25 اسفند 97 آغاز شد و 17 فروردین 98 به پایان می رسد.
9891/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.