سرهنگ تقی کبیری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برخورد پلیس با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه آفرین می شوند همیشه مورد توجه پلیس است اما در ایام نوروز برای تامین امنیت جاده و آرامش مسافران به منظور کاهش تصادفات شدت می یابد.
وی با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات در حین رانندگی به منظور پیشگیری از حوادث، ادامه داد: گواهینامه رانندگانی که بیش از 30 نمره منفی داشته باشند ضبط شده و حق رانندگی ندارد.
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: سوانح رانندگی در جاده های استان اکنون به عنوان یک معضل اجتماعی مطرح است که مسئولان امر با فرهنگ سازی برای کاهش این پدیده شوم گام بردارند.
وی اضافه کرد: ارائه تخفیف ویژه سفرهای ریلی در ایام تعطیل در کاهش ترددهای جاده ای و در نتیجه کاهش آمار تصادف ها موثر است.
وی اظهار داشت: رسانه ها با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به صورت مداوم به مردم درباره رعایت قوانین رانندگی نقش مهمی در کاهش تصادفات دارند.
رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: همدلی مسئولان، عزم ملی و مشارکت همگانی رکن اساسی در کاهش سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان است.
به گزارش ایرنا، در هر 30 دقیقه حدود 200 تا 600 خودرو از محورهای ارتباطی استان سمنان عبور می کند که این میزان تردد، عبور سالانه 20 میلیون نفر از هموطنان از جاده های استان را رقم زده است، سمنان بیش از هشت هزار و 612 کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و راه روستایی دارد، بیش از 600 کیلومتر از مسیر 900 کیلومتری محور تهران- مشهد از استان سمنان عبور می‌ کند.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.