به گزارش ایرنا، بهروز اسودی عصر سه شنبه در نشست مشترک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود:این تسهیلات رونق تولید به 318 طرح در حوزه کشاورزی و 91 طرح در حوزه های صنعت، معدن و تجارت پرداخت شده است.
وی ادامه داد: اکنون 320 طرح برای دریافت تسهیلات به بانک های استان معرفی شده اند که اعطای تسهیلات در مرحله بررسی و اقدام است.
وی ابراز داشت: از 320 طرح در دست بررسی در بانک ها 186 طرح مربوط به حوزه کشاورزی و 134 طرح مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان تصریح کرد: برای 320 طرح معرفی شده به بانک بیش از 710 هزار میلیارد ریال تسهیلات در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: امسال 22 واحد تولیدی راکد با کمک دولت به چرخه تولید و صنعت بازگشته و زمینه اشتغال جوانان را فراهم کردند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان ادامه داد: امسال مشکلات 155 واحد تولیدی در 33 جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شده و نزدیک به 297 مصوبه به منظور رفع موانع تولید به تصویب رسیده است.
به گزارش ایرنا، کارشناسان و مسئولان حاضر در نشست مشترک یکصد و سی و پنجمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و سی و نهمین کارگروه اشتغال استان سمنان درباره ابلاغیه ها و مشکلات برخی واحدهای تولیدی و وضعیت اشتغال استان بحث و تبادل نظر کردند و گزارش تسهیلات پرداخت شده در حوزه کشاورزی و صنعت،معدن و تجارت و عملکرد بانک ها ارائه شد.
7342/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.