به گزارش ایرنا، حبیب الله خجسته پور عصر دوشنبه در جلسه کمیسیون کارگری استان سمنان در سالن کوثر استانداری افزود: در شرایطی که کشور با دشمنان خود در شرایط تحریم و جنگ روانی قرار دارد، حفظ واحد های فعال و جلوگیری از تعطیلی و کاهش نیروی شاغل آن ها، از فعالیت های اصلی در خط مقدم مبارزه با فشار اقتصادی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: کاهش مشکلات جامعه کارگری استان از اولویت های این‌کمیسیون و مسوولان مرتبط با این حوزه است و تلاش می شود خروجی و مصوبات جلسات محور برنامه ریزی زیربنایی بر پایه اطلاعات و آمار به روز از وضعیت جامعه کارگری، در کنار حفظ اشتغال موجود، به کاهش مشکلات و ایجاد زمینه جدید اشتغال در واحدهای تولیدی استان منجر شود.
وی گفت: نگاه بخشی در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی قرار دارد، آسیب جدی به حوزه اشتغال وارد می کند.
خجسته پور خاطرنشان کرد: در شرایط جنگ اقتصادی در کشور، باید از اعمال سیاست های بخشی در حوزه تولید و اشتغال توسط دستگاه های اجرایی دوری کنیم و با یک رویه واحد و هماهنگی بیشتر برای حفظ اشتغال موجود تلاش کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه باید مشکلات واحدهای نیمه فعال و فعال به صورت مستمر پایش و نظارت شود، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی مدون و منظم و ارائه راهکارهای متناسب با شرایط روز جامعه، در برون رفت از مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت اشتغال استان بسیار موثر است.
به گزارش ایرنا، جلسه کمیسیون کارگری استان سمنان به ریاست خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان و با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.
امسال با کاهش 23 درصدی تعداد واحدهای تولیدی مشکل دار استان سمنان، این تعداد از 43 واحد به 34 واحد کاهش پیدا کرده است.
9891م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.