محمدرضا کاملی سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که کالاها در این نمایشگاه با حداقل 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد افزود : برگزاری این نمایشگاه به میزان قابل توجهی از هزینه های مردم را کم خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: طبق توافقی که با اتحادیه پوشاک انجام شده ، امسال نمایشگاه پوشاک یا حراج و فروش فوق العاده نیز برگزار خواهدشد .
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود گفت: طبق روال سالهای گذشته طرح های نظارتی و بازرسی از اسفندماه آغاز شده است، این طرح های نظارتی با گشت های مشترک و هماهنگی هایی که با تعزیرات حکومتی صورت گرفته در 2 گروه به انجام وظایف خود می پردازند.
کاملی با بیان این که حوزه تنظیم بازار مکمل کار بازرسی است و تا زمانی که تنظیم بازار و کالا نباشد حوزه بازرسی هم وجود ندارد افزود: با پیگیری های صورت گرفته از15 اسفند ماه شکربا قیمت 34 هزار و 500 ریال در شهرستان شاهرود توزیع خواهد شد.
وی از توزیع حدود 70 تن شکر در فروشگاه های زنجیره ای خبر داد و گفت: اگر این فروشگاه ها با قیمت بالاتر کالاها را توزیع کنند به تخلفات آن ها رسیدگی خواهد شد.
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود تصریح کرد: برنج پاکستانی با قیمت هر کیلو 90 هزار ریال و مرغ گرم با قیمت 115 هزار ریال در بازار توزیع می شود.
وی تعداد واحدهای بازرسی شده از ابتدای سال را هفت هزارو 909 واحد عنوان کرد و افزود: از این تعداد 524 واحد متخلف بودند که ارزش ریالی پرونده های متشکله 43 میلیارد و992میلیون و 400هزار ریال می باشد.
به گزارش ایرنا، شهرستان شاهرود دارای بیش از هشت هزار واحد صنفی دارای پروانه است. این واحدها زیرمجموعه 35 اتحادیه به فعالیت می پردازند.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.