عباس رستمی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در آستانه نوروز 98 خرید و تقاضای بعضی از کالاها مانند انواع روغن، شوینده و جواهر افزایش می یابد که دستگاه های نظارتی برای ارزیابی و کنترل کیفیت کالاهای قابل ارائه در بازار استان حضوری فعال خواهند داشت.
وی خاطر نشان کرد: بعضی از کالاهای قابل عرضه در استان سمنان مشمول استاندارد اجباری است که کارکنان این اداره کل علاوه بر نظارت قابل مشاهده بودن برچسب استاندارد، آزمایش های تخصصی برای آگاهی از استاندارد بودن کالاهای تولیدی را در آزمایشگاه های همکار انجام می دهند.
مدیرکل استاندارد استان سمنان ادامه داد: شهروندان در خرید کالاها از کیفیت محصولات اطمینان حاصل کنند و بازرسان دستگاه های اجرایی مربوط در این ایام در کنار اقشار جامعه هستند.
رستمی اضافه کرد: در آستانه گشایش نمایشگاه عرضه محصولات بهاره در سمنان، نظارت و گشت های نوروزی اداره کل استاندارد استان در نقاط مختلف انجام می شود.
مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: گشت های نوروزی این اداره کل از 15 اسفند امسال تا 15 فروردین 98 انجام می شود و کارکنان این نهاد در بخش گمرک، صادرات و واردات در تعطیلات نوروزی کشیک خواهند بود.
به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل استاندارد استان سمنان، هموطنان می توانند برای اطمینان از استاندارد بودن کالاهای تولیدی بارکد زیر علامت استاندارد بر روی کالا را به شماره 10001517 پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پیامک اطلاع رسانی می شود.
7339/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.