به گزارش ایرنا، مجتبی نورمحمدی روز دوشنبه به خبرنگاران ابراز داشت: کارت ورود به جلسه های آزمون قرآن و عترت از طریق پایگاه اینترنتی به آدرس www.quranedu.ir که متقاضیان در آن برای شرکت در آزمون ثبت نام کرده اند، قابل دریافت است.
وی با اشاره به اینکه آزمون کتبی پنجشنبه 9 اسفند جاری برگزار می شود، اظهار داشت: ارائه کارت آزمون شفاهی نیز از یکشنبه پنجم اسفند همزمان با سراسر کشور آغاز شده و زمان برگزاری این آزمون 10 اسفند است.
وی اضافه کرد: مسئولیت برگزاری آزمون کتبی بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و نظارت بر عهده اداره کل اوقاف و امور خیریه استان است.
نورمحمدی ادامه داد: آزمون شفاهی نیز توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان برگزار و توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نظارت می شود.
مسئول دفتر قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه آزمون کتبی در این استان در هشت حوزه برگزار خواهد شد، بیان کرد: داوطلبان برای اطلاع از مکان های برگزاری آزمون در شهرهای سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، سرخه، آرادان و میامی می توانند به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان مراجعه کنند.
در هفدهمین دوره آزمون قرآن و عترت استان سمنان بیش از 5 هزار و٧٠٠ نفر ثبت نام کرده اند.
7342م/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.