فرامرز خودنگاه عصر جمعه در حاشیه سیزدهمین دوره رقابت های قویترین مردان ایران قهرمانی باشگاه های کشور در سالن یک هزار نفری ولایت شهرستان مهدیشهر استان سمنان، افزود: پخش این رقابت ها از سال 1391 از صدا و سیما آن را به یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی مبدل ساخت.
وی با اشاره به تاثیرگذاری برنامه های تلویزیونی در ترغیب جامعه به ورزش، بیان کرد: پخش برنامه های ورزشی از جمله رقابت های قویترین مردان ایران، جوانان زیادی را به این ورزش و دیگر رشته های ورزشی سوق داد.
خودنگاه، با تاکید بر ضرورت توجه و کنترل باشگاه ها به منظور جلوگیری از هرگونه فعالیت های غیرمجاز، ادامه داد: فعالیت باشگاه های بدنسازی به طبع با ورود ورزش دوستان به این رشته افزایش یافته و سبب ایجاد اشتغال برای افراد شد که باید استمرار داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه مردم از پخش تلویزیونی چنین برنامه هایی لذت می برند، تصریح کرد: همه عقاید قابل احترام است اما در خصوص پخش شدن یا نشدن این رقابت ها، نظرات کارشناسی و تخصصی باید ارائه شود.
رئیس کمیته قوی ترین مردان کشور خاطرنشان کرد: کمرنگ شدن این رقابت ها در سال های اخیر حتی تعداد شرکت کنندگان ورزشی در آن را کاهش داده به طوری که تعداد ورزشکاران به حدود 20 الی 30 ورزشکار رسید.
خودنگاه، سطح کیفی و کمی سیزدهمین دوره رقابت های قویترین مردان ایران قهرمانی باشگاه های کشور را در استان سمنان مطلوب برشمرد و گفت: حضور 120 ورزشکار از 21 استان در این رقابت ها کیفیت مسابقات را افزایش داده است.
به گفته وی، حضور ورزشکاران قدیمی مسابقات گذشته در کنار جوانان هیجان و تب و تاب مطلوبی به این رقابت ها بخشید.
رئیس کمیته قوی ترین مردان کشور، به میزبانی مناسب مهدیشهر اشاره کرد و یادآور شد: مسوولان این شهرستان برای کسب میزبانی رقابت های قوی ترین مردان در سال های آینده تلاش کنند.
در سیزدهمین دوره رقابت های قویترین مردان ایران قهرمانی باشگاه های کشور رامین فرج نژاد از استان البرز با 26 امتیاز قهرمان شد و نعمت جلالی از استان تهران با 20 امتیاز نائب قهرمان و مجتبی محمدزاده دیگر ورزشکار استان البرز با 16 امتیاز سوم شد.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.