به گزارش ایرنا، غلامرضا حسن پور روز پنجشنبه در حاشیه همایش نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی در شبستان امامزاده یحیی (ع) سمنان در گفت وگو با خبرنگاران افزود: استکبار جهانی در 40 سالگی انقلاب جنگ اقتصادی علیه ملت ایران شروع کرده است و بازاریان با حمایت همه جانبه از نظام این توطئه ها را ریشه کن می کنند.
وی خاطرنشان کرد: بازاریان در مقاطع مختلف برای پیروزی و حفظ آرمان های امام راحل وارد صحنه شدند و این قشر از جامعه در پیروزی انقلاب نقش غیرقابل انکاری داشته است.
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور ادامه داد: جلوگیری از گران فروشی در این شرایط سخت اقتصادی سرلوحه کار تمامی اصناف و بازاریان در نقاط مختلف کشور قرار دارد و این افراد حامی واقعی مردم و انقلاب هستند.
حسن پور اضافه کرد: جنگ اقتصادی دشمنان اتحاد و همدلی مردم ایران را نشانه گرفته است و بازاریان با حمایت های همه جانبه از قشر محروم جامعه برای سرافکندگی استکبار جهانی تلاش می کنند.
وی تصریح کرد: در تمامی نقاط جهان بازاریان و تاجران به فکر درآمد اقتصادی سرشار هستند اما در ایران اسلامی این افراد در زمان جنگ تحمیلی با حضور در میدان های نبرد حق علیه باطل برای عزت و سربلندی ایران اسلامی تلاش کردند.
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: کنترل قیمت کالاهای ضروری و کاهش فشار اقتصاد در آستانه نوروز 98 در اولویت کاری تمامی بازاریان قرار دارد و با همدلی و اتحاد ملی برای آبادانی و توسعه ایران تلاش خواهیم کرد.
به گزارش ایرنا، در این آیین مرکز نیکوکاری اهل بیت (ع) اصناف و بازاریان شهر سمنان افتتاح شد.
در این همایش بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، سید جواد رضوی مدیرکل کمیته امداد استان و جمعی از بازاریان شهر سمنان حضور داشتند.
استان سمنان حدود 50 هزار واحد صنفی دارد که 10 هزار واحد از این تعداد در شهرستان سمنان قرار دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.