امیرتیموری عصرجمعه درگفت و گو با ایرنا افزود: هم اکنون پنج گروه فنی برف روب در جاده های ارتباطی این بخش مستقر و تمام مسیرهای روستایی را باز کرده اند .
وی با اشاره به رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان گفت: با توجه به سرمای زیاد هوا ، تداوم بارش برف و احتمال کولاک و لغزندگی جاده ها از سفر های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر نیز لوازم گارمایشی،تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند.
اتیموری تصریح کرد: مسیر ارتباطی حسین آباد به گالیکش استان گلستان با بیشترین بارش برف همراه بوده و اکیپ های راهداری درحال برف روبی می باشند
تیموری گفت : بارش از پنج شنبه شب در این بخش شروع شده و هم اکنون ارتفاع برف در محورهای مواصلاتی به 25 سانتی متر و در ارتفاعات 60نیز سانتی متر است.
وی با بیان این که فقط نیروهای راهداری در این مسیر ها فعالیت می کنند افزود: عملیات برف روبی و نمک پاشی در محورهای اصلی روستایی از بامداد امروز با استفاده از 10 دستگاه ماشین آلات سنگین آغاز شده است و ادامه دارد.
رییس اداره راه وترابری میامی با اشاره به ادامه سامانه بارشی دراین بخش تاکیدکرد: با توجه به برودت هوا و لغزنده بودن محورهای مواصلاتی رانندگان از سالم بودن خودرو پیش از سفر اطمینان حاصل کنند.
به گزارش ایرنا، بخش کالپوش در شمال شهرستان میامی در منطقه کوهستانی واقع شده و هر سال بارش باران وبرف در این بخش تقریبا از اواسط پائیز شروع می شود.
مجموع راه های شهرستان میامی 570 کیلومتر است که حدود340 کیلومتر راه روستایی می باشد.
شهرستان میامی با هشت هزارو 600 کیلومتر مربع و جمعیت حدود 40هزار تن درشرق استان سمنان واقع است .
بخش کالپوش با بیش از 25هزارتن جمعیت دارای 12 روستا است.
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.