به گزارش ایرنا، سید جواد رضوی عصر یکشنبه به خبرنگاران در سمنان بیان کرد: یکهزار و 229 خانوار تحت پوشش کمیته امداد استان، در 9 ماهه سال 97، از بیمه تامین اجتماعی بهره مند شدند.
وی گفت: در حال حاضر 37 مرکز درمانی در استان سمنان با این کمیته طرف قرار داد هستند و خدمات درمانی مورد نیاز را به مددجویان تحت پوشش این نهاد ارائه می کنند.
رضوی افزود: یک هزار و 958 خدمات درمانی مختلف، در 9 ماهه سال جاری تا کنون به مددجویان این کمیته ارائه شد که برای آن مبلغ 45 میلیارد و 900 میلیون ریال هزینه شد.
وی خاطر نشان کرد: برای بهره مند شدن خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد استان سمنان از مزایای بیمه تامین اجتماعی، در هر دوره سه ماهه مبلغ چهار میلیارد ریال حق بیمه برای آن ها پرداخت می شود.
مدیرکل کمیته امداد استان سمنان تصریح کرد: با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای هر مددجوی تحت حمایت با هدف تامین آتیه زندگی آن ها، بر اساس میزان سال های پرداخت حق بیمه و ضوابط بیمه ای، مددجوی این نهاد نیز مانند سایر اقشار جامعه می تواند از مزایای بازنشستگی و مستمری ماهانه برخودار شود.
به گزارش ایرنا، 21 هزار و 210 نفر معادل سه درصد از جمعیت 702 هزار نفری استان سمنان زیر پوشش کمیته امداد هستند، از این تعداد هشت هزار و 600 خانوار در قالب 13 هزار و 640 نفر ماهانه از این نهاد مستمری دریافت می کنند.
7356م/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.