علی آقا یحیایی بامداد جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این افراد از ساعت 11 روز پنجشنبه برای گذران تعطیلات به روستای نگارمن در حاشیه ارتفاعات شاهوار رفته بودند که آنتن تلفن همراه آن ها از دسترس خارج شد.
وی بیان کرد: ساعت 23 و 10 دقیقه پنجشنبه به جمعیت هلال احمر موضوع را اعلام کردند.
یحیایی با اشاره به پیگیری دانشگاه علوم پزشکی شاهرود برای پیدا کردن دانشجویان این دانشگاه، ادامه داد: گروهی متشکل از سه تن از نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر استان سمنان با همکاری نیروهای انتظامی، خانه های روستای نگارمن را خانه به خانه در حال جست و جو هستند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ابراز داشت: برف و کولاک شدید روستای نگارمن را فرا گرفته و کاهش دید را به وجود آورده است.
به گزارش ایرنا، کوه شاهوار با ارتفاع 3945 متر بلندترین قله در قسمت شرقی رشته‌کوه البرز است، شاهوار در شمال شهرستان شاهرود و در مرز دو استان گلستان و سمنان واقع شده است.
این کوه علاوه بر آنکه از مهمترین تامین کنندگان آب شهرستان شاهرود و روستاهای کوهپایه آن است، یکی از رویشگاه‌های ارزشمند سرو‌کوهی یا اُرس نیز محسوب می‌شود، از سوی دیگر، این قله نزد اهالی شاهرود به عنوان یکی از نمادهای طبیعی این شهرستان محسوب می‌شود و همواره مورد توجه است.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.