فرماندار مهدیشهر روز سه شنبه در حاشیه آیین افتتاح این واحد تولیدی در شهرک صنعتی مهدیشهر، در گفت وگو با ایرنا گفت: در این واحد تولیدی سالانه سه میلیون عدد انواع دستکش صنعتی تولید می شود و این بنگاه اقتصادی به عنوان طرح مشارکت بنگاه محور با همکاری بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به بهره برداری رسید.
حسن ارگی با بیان اینکه برای اجرای این بیش از 150 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: با اجرای این طرح برای 47 نفر اشتغالزایی شده است.
وی خاطرنشان کرد: این طرح در سال 94 با همکاری کارآفرین و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در شهرک صنعتی مهدیشهر کلنگ زنی شد و بعد از سه سال شاهد بهره برداری این طرح مهم اقتصادی هستیم.
فرماندار مهدیشهر اضافه کرد: اشتغالزایی و رونق اقتصادی در بخش صنعت مهدیشهر، در کنار توجه به توسعه بخش گردشگری، در اولویت فرمانداری مهدیشهر است.
به گزارش ایرنا، در این آیین سعید جعفری مدیرعامل بیناد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، علیرضا آشناگر استاندار، و جمعی از مدیران استان سمنان و شهرستان مهدیشهر حضور داشتند.
شهرستان مهدیشهر در فاصله 20 کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از 50 هزار نفر جمعیت دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.