به گزارش ایرنا، رقابت های قهرمانی والیبال دانشجویان دختر دانشگاه های علمی کاربردی کشور با حضور 16 تیم از 16 استان در سمنان عصر دوشنبه در مجموعه ورزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی سمنان با رقابت 2 تیم یزد و آذربایجان شرقی آغاز شد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این رقابت با برتری تیم آذربایجان شرقی و نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید.
بهزاد بهرامی نسب بیان کرد: رقابت دختران والیبالیست تیم های تهران شرق و استان مرکزی با نتیجه 2 بر صفر با برد تیم تهرانی به پایان رسید، تیم زنجان در روز اول رقابت های والیبال دختران دانشگاه علمی کاربردی با نتیجه 2 بر صفر تیم قم را شکست داد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان ابراز داشت: والیبالیست های دختر سمنانی با نتیجه 2 بر صفر تیم کرمانشاه را شکست دادند.
وی تصریح کرد: تیم های خراسان رضوی و اصفهان نیز به مصاف هم رفتند و نتیجه این رقابت 2 بر صفر با برد خراسان رضوی همراه بود.
به گفته بهرامی نسب، تیم والیبال دختران دانشگاه علمی کاربردی استان کرمان با نتیجه 2 بر صفر رقیب تهران غرب خود را شکست داد و در دیدار تیم های والیبال دختران دانشگاه های علمی کاربردی گیلان و بوشهر تیم بوشهری با نتیجه 2 بر صفر بازی را به سود خود پایان داد.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان سمنان یادآور شد: آخرین رقابت شامگاه دوشنبه بین تیم های همدان و فارس برگزار شد که با برتری 2 بر صفر دختران والیبالیست استان فارس به پایان رسید.
به گزارش ایرنا، ششمین دوره رقابت های والیبال دانشجویان دختر دانشگاه های علمی کاربردی کشور با حضور 16 تیم در چهار گروه و در 2 ست برگزار می شود.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.