سرهنگ تقی کبیری روز پنجشنبه در حاشیه آیین آغاز طرح زمستانه پلیس راه و راهور استان سمنان، در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بیش از 25 نقطه حادثه خیز و پرخطر در سال 96 در محورهای ارتباطی استان سمنان وجود داشت که این رقم با رفع مشکلات زیرساختی اکنون به دست کم 20 نقطه کاهش پیدا کرد.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 44 نقطه احتمال تصادف در جاده های سمنان وجود دارد که رفع مشکلات زیرساختی از این دست در جاده های استان نیازمند اعتبار است.
فرمانده پلیس راه استان سمنان ادامه داد: بیش از 60 درصد تصادف های رانندگی در محورهای ارتباطی استان سمنان از نوع واژگونی است در حالی که این رقم در آمار جاده های کشور دست کم 35 درصد است.
کبیری با بیان اینکه خروج خودرو از جاده در استان سمنان به نسبت آمار کشوری قابل توجه است، گفت: ساخت اقامتگاه های بین راهی دایمی و موقت در کاهش سوانح رانندگی در جاده های استان سمنان تاثیرگذار است.
وی اضافه کرد: همزمان با افزایش میزان تردد از محورهای ارتباطی سمنان، میزان تلفات جاده ای در سه ماه گذشته در محورهای سمنان افزایش چهار درصدی داشته است.
فرمانده پلیس راه استان سمنان گفت: فرهنگ سازی نحوه رانندگی به دلیل یکنواخت و کویری بودن محورهای ارتباطی استان سمنان از سوی اصحاب رسانه بیشتر پیگیری شود.
رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و راهور با هدف ساماندهی دستگاه های انتظامی، امدادی، راه و اورژانس استان سمنان، در ارایه خدمات ویژه فصل زمستان تا 22 اسفند سال جاری ادامه می یابد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.