به گزارش ایرنا ، فرمانده سپاه منطقه میامی در این همایش به نقش آفرینی بسیجیان در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود : بسیجیان باید با حضور پررنگ خود در محافل اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به شکل گیری تمدن نوین اسلامی کمک کنند.
سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحتی به نامگذاری پنجم آذر 58 از سوی امام راحل به عنوان روز بسیج نیز اشاره کرد و اظهارداشت: امام خمینی (ره) بسیج را به منظور خنثی کردن توطئه ها و فتنه های دشمنان انقلاب اسلامی شکل دادند که این تدبیر ارزشمند و تاریخی امام راحل، استکبار را خوار و زبون کرده است.
فلاحتی گفت : امسال هفته بسیج با عنوان بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت نامگذاری شد که برنامه های مختلف در قالب تبیین فرهنگ و گفتمان بسیج برگزارگردید.
فرمانده سپاه ناحیه میامی بااشاره به اینکه این اجتماعات بزرگ بسیجیان نقشه های دشمنان را خنثی می کند تصریح کرد: برنامه های هفته بسیج با برگزاری اجتماع شکوهمند بسیجیان در 2 بخش مرکزی وکالپوش با حضور اقشار بسیج و پایگاه های مقاومت به پایان رسید.
فلاحتی با بیان اینکه بسیجیان برای خدمت به مردم آمادگی دارند، افزود: بسیجان در دفاع مقدس حماسه بزرگی از خود به نمایش گذاشتند و پس از آن با حضور در عرصه های مختلف از جمله سوانح و بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله کمک حال مردم میهن اسلامی بوده اند.
وی افزود: امروزه بسیج در حوزه های مختلف ازجمله علمی پژوهشی ،اردوهای جهادی ، فنآوری، پزشکی و صنایع موشکی فعالیت دارد.
130عنوان برنامه درهفته بسیج امسال درمیامی برگزارشد ، سرودهمخوانی ،اجرای نمایش رزمی و تجلیل از بسیجیان نمونه از برنامه های امروز این همایش بزرگ بود.
شهرستان میامی در شرق استان سمنان واقع می باشد.
7357/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.