حسین سعدالدین روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عمل نکردن به تعهدات ارزی از سوی یک واحد اقتصادی در دامغان منجر به صدور رای شد که مبنی بر آن واحد مکلف به بازگشت 471 هزار و 92 یوآن چین به بانک شد.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی دامغان تصریح کرد: در راستای تخاق این واحد اقتصادی، کارت بازرگانی این شرکت به مدت 6 ماه به تعلیق در آمده است.
وی افزود: در حال حاضر چهار پرونده تخلف ارزی در حال بررسی است که حکم یک پرونده اعلام شد و بقیه در آینده نزدیک اعلام می شود.
سعدالدین خاطر نشان کرد: بر اساس ماده 10 و 11 قانون تعزیرات حکومتی، شرکت هایی که برای تهیه مواد اولیه خود ارز دولتی دریافت می کنند باید طبق زمان بندی مشخص اقدام خود را بیان کنند که در غیر این صورت، این عمل جرم محسوب می شود.
رئیس اداره تعزیرات حکومتی دامغان تصریح کرد: در حال حاضر یک پرونده به ارزش 223 هزار و 120 یورو و یک پرونده تخلف هم به ارزش 306 هزار و 300 یوآن چین در حال بررسی است که حکم آنها نیز به زودی اعلام می شود.
در سال 97 تا کنون 16 دوره آموزشی در خصوص کالاهای قاچاق، مکاسب اخلاق اسلامی و قانون نظام صنفی برای بازاریان و اصناف در دامغان برگزار شده است.
در شهرستان دامغان چهار هزار و 625 واحد صنفی دارای پروانه کسب وجود دارد و حدود 250 واحد فاقد جواز کسب هستند.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.