به گزارش ایرنا ، مردم روستای رضا آباد بیارجمند با شهرهای شاهرود و سبزوار ارتباط دارند ، که در جریان این سیلاب با تخریب پل ، ارتباط با شاهرود و نیز با خراب شدن راه شنی از ارتباط با سبزوار محروم شده اند.
معاون عمرانی فرماندار شاهرود شامگاه یکشنبه به خبرنگار ایرنا، گفت: بر اثر بارش شدید باران ، سیل به بخش هایی از راه های روستایی در بخش بیارجمند شاهرود آسیب وارد کرد.
حسن ترکمانی با بیان اینکه از ساعت 14 نیروهای راهداری به این منطقه فرستاده شدند، افزود: مقداری از راه روستای تغمیر بر اثر وقوع سیل از بین رفته بود.
وی با اشاره به آبگرفتگی برخی معابر روستایی در بخش بیارجمند، اضافه کرد: خوشبختانه مشکل خاصی برای منازل مسکونی به وجود نیامده است.
معاون فرماندار شاهرود ادامه داد: بخش هایی از زمین های کشاورزی بر اثر سیل تخریب شده که در این زمینه جهاد کشاورزی باید برآورد خسارت کند.
همچنین برخی اهالی روستای رضا آباد در تماس با خبرنگار ایرنا از تخریب پل تازه ساخت در محور ارتباطی این روستا بر اثر وقوع سیل خبر دادند. به گفته آن ها آسفالت این پل بنا بر اعلام مسوولان تا مهرماه باید انجام می شده است.
شهرستان شاهرود با 53هزارکیلومتر مربع وسعت و 240هزارنفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.
شهر بیارجمند، مرکز بخش بیارجمند، در 110 کیلومتری جنوب شرق شاهرود قرار گرفته و تا سمنان 310 کیلومتر فاصله دارد.
این بخش با بیش از 10 هزار نفر جمعیت 40 روستا دارد.
رضا آباد با بیش از 200 خانوار جمعیت در شمال منطقه پارک وحش خارتوران در ۲۵۰ کیلومتری جنوب غربی شاهرود و ۱۲۳ کیلومتری جنوب بیارجمند واقع شده است.مهم ترین جاذبه گردشگری این منطقه تپه های ماسه ای به اشکال مختلف، سیاه چادر عشایری و نقوش بافته های زنان ایل است.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.