به گزارش ایرنا، ابوالفضل حسن بیگی روز جمعه در یادواره 2 شهید خلبان شهرستان دامغان افزود: در مجمع عمومی سازمان ملل همه شاهد بودیم همه بر ترامپ خندیده و او را مورد تمسخر قرار دادند.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز تمامی ملت ها و سران جهان به پای بندی ایران به برجام شهادت می دهند اما دولت آمریکا و هم پیمانان او همچنان نقض کننده این برنامه جامع هستند.
حسن بیگی تصریح کرد: خورشید اسلام و شیعه در جهان در حال تابش است و تمام دنیا بر عزت و سربلندی کشور اذعان دارند و عزت، استقامت و اقتدار ایران برای همگان آشکار است.
وی افزود: شهیدان خلبان ما، امیران آسمانی بودند که با خون خود، آسمان کشور را امن کرده و اقتدار را به آسمان کشور بخشیدند.
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، دامغان را شهر علما، فقها و گمنامان دانست و گفت: در زمان جنگ از هفت مدال فتح استان و محدود مدال های کشور، تعداد پنج مدال به شهرستان دامغان تعلق گرفت که این امر نشان از پای بندی مردم این شهرستان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.
شهرستان دامغان دارای 2 شهید خلبان علیرضا بیطرف و حسین مقیمی است که به پاس قدردانی از رشادت ها و احترام به مقام آن ها المان جت جنگنده و تندیس شهیدان در میدان صد دروازه این شهرستان نصب شد.
شهرستان دامغان 630 شهید، یک هزار و 600 جانباز و 33 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و سه شهید تقدیم جبهه مقاومت در سوریه کرده است.
9856/7408
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.