محمود زحمتکش روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: طرح پویش لبخند مهر همزمان با کشور در بهزیستی شهرستان دامغان آغاز شد که هدف از آن تهیه نوشت افزار برای دانش آموزان مناطق کم برخوردار است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دامغان اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در این پویش می توانند کمک های خود را به صورت نقدی و غیرنقدی در اختیاز بهزیستی قرار دهند.
وی افزود: امروز تهیه نوشت افزار و هزینه تحصیل برای بسیاری از خانواده ها سخت است و این امر ممکن است بسیاری را از تحصیل بازدارد که اجرای این پویش و کمک خیران می تواند تا حد بالایی این مشکلات را کاهش دهد.
زحمتکش تصریح کرد: پویش لبخند مهر تا 19 مهر ماه ادامه دارد و تا کنون حدود 200 بسته به ارزش 50 میلیون ریال توزیع شده است که طبق آمار، حدود 500 بسته دیگر نیاز است.
وی خاطرنشان کرد: هر بسته از این نوشت افزار شامل چهار دفترچه، سه مداد، جامدادی، کیف، 2 عدد پاک کن، 6 عدد خودکار، کاغذ و خط کش است.
وی به شرایط شرکت در پویش لبخند مهر اشاره کرد و گفت: شهروندان برای مشارکت در این پویش می توانند کمک های نقدی خود را از طریق شماره گیری #733*4*1400002* انجام دهند.
رئیس بهزیستی شهرستان دامغان تصریح کرد: افراد علاقه مند به ارائه کمک های غیرنقدی نیز می توانند به مراکز بهزیستی مراجعه و یا با شماره 02333464560 تماس حاصل کنند.
در پویش سال گذشته مبلغ 18 میلیارد ریال در پویش تامین نوشت افزار برای دانش‌آموزان در مناطق کم ‌برخوردار جمع‌آوری شد که از این رقم چهار میلیارد ریال به صورت نقدی و بقیه به صورت غیرنقدی بود.
به گزارش ایرنا، در استان سمنان بیش از 65 هزار مددجو در حوزه های مختلف از خدمات بهزیستی بهره مندند و 370 مرکز تحت نظارت این اداره کل قرار دارد.
9856/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.