به گزارش ایرنا، سید محمد موسوی روز شنبه در آیین نمادین نواختن زنگ جوانه ها برای شروع سال تحصیلی در مدرسه نجابت شهرک البرز شاهرود افزود: دانش آموزان در سه ساله دوره متوسطه اول برای تصمیم های مهم آینده زندگی خود و هدایت تحصیلی آماده می شوند .
وی با بیان اینکه دانش آموزان با گذر از دوران ابتدایی برای مهارت های مدیریت در دوره متوسطه اول باید قدر لحظه های زندگی بی بازگشت خود را بدانند ، ادامه داد: این افراد با عضویت در بسیج ،تشکل ها و انجمن های مدرسه مهارت ها و مسئولیت های مدیریتی را بیشتر تمرین خواهند کرد.
موسوی با اشاره به اینکه دانش آموزان با تقویت ارتباط با خالق و توکل به خدا هیچ وقت شکست نخواهند خورد ، تاکید کرد: در نوجوانی احترام به دیگران ، نحوه ارتباط خوب و موثر و همچنین عفت و پاکدامنی را همانند درس های خود مرور کنند .
در آیین دیگری با حضور مسئولان، دانش آموزان والدین در مدرسه دخترانه شاهد شهید باکری شاهرود زنگ نمادین شکوفه ها نواخته شد.
در شهرستان شاهرود برای سال تحصیلی جاری 2 هزار و 400 نفر در دوره اول متوسطه و 2 هزار و 800 نفر در دوره ابتدایی نام نویسی کرده اند .
31 هزار دانش آموز شاهرودی در50 پیش دبستانی، 176 مدرسه دولتی و 32 مدرسه غیردولتی تحصیل می کنند، 12 مدرسه هم 2نوبته فعال است.
7358/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.