به گزارش ایرنا، مسابقات تکواندوی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور در بخش پسران در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به پایان رسید و تیم البرز به مربی‌گری علی رضایی و سرپرستی پوریا درویشی مقام نخست این رقابت‌ها را از آن خود کرد.
رییس هیات تکواندو استان سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: پس از تیم البرز، تیم مازندران با مربی‌گری یوسف علی حاجی پور و سرپرستی الیاس ابراهیمی بر سکوی دوم این مسابقات ایستاد.
احمد اخلاقی بیان کرد: مازندرانی‌ها نیز با مربی‌گری علیرضا تقی پور و سرپرستی ستار اله یار زاده بر سکوی سوم این رقابت‌ها تکیه زدند.
رییس هیات تکواندو استان سمنان ادامه داد: تیم تکواندو استان فارس جام اخلاق این رقابت‌ها را از آن خود کرد و عنوان بهترین بازیکن این مسابقات نیز به نریمان مریدانی تکواندو‌کار تیم دانشگاه آزاد اسلامی البرز تعلق گرفت.
به گفته وی، در مسابقات تکواندوی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور در سمنان حدود 150 تکواندوکار با حضور ورزشکارانی از 15 استان در قالب 16 تیم حضور داشتند.
رئیس هیات تکواندو استان سمنان گفت: مسابقات سراسری تکواندوی دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی در هشت وزن به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.
اخلاقی با بیان اینکه در وزن منهای 54 کیلوگرم این رقابت‌ها، یاشار عطاردی از البرز مقام نخست را کسب کرد، گفت: در این وزن محمدعلی ایزدی دوم شد و امیرحسین حفیظی از اصفهان و مجید میرزاپور از آذربایجان شرقی به‌صورت مشترک سوم شدند.
رییس هیات تکواندو استان سمنان اضافه کرد: در وزن منهای 58 کیلوگرم، نریمان مریدانی از البرز با غلبه بر حمید سلیمانی حریف خوزستانی خود اول شد و سومی مشترک به مهدی عموزاده خلیلی از مازندران و حمیدرضا برنامه‌ای از استان کرمان رسید.
اخلاقی بیان کرد: در وزن منهای 63 کیلوگرم این رقابت‌ها، امیرحسین جلال‌وند البرزی اول و مهدی ذاکری از استان آذربایجان شرقی دوم شدند و مقام سوم مشترک این وزن نیز به امین عاملی و فرشاد فرمان‌پور به ترتیب از استان‌های تهران و فارس رسید.
وی خاطرنشان کرد: در وزن منهای 68 کیلوگرم دانیال بهمئی از خوزستان بر سکوی نخست ایستاد و امیرحسین خزائی از مازندران گردن‌ آویز نقره را از آن خود کرد و امیررضا اسماعیلی از اصفهان و رضا ناصری از هرمزگان نیز به‌صورت مشترک در رده سوم این رقابت‌ها جای گرفتند.
رییس هیات تکواندو استان سمنان افزود: در وزن منفی 74 کیلوگرم این رقابت‌ها محمد صفائی از قم در جایگاه نخست ایستاد و علیرضا علیاری دوم شد، علی توریان از مازندران و پوریا مرادی از اصفهان در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.
اخلاقی، با اشاره به کسب مقام اول مهدی عابدینی از البرز در وزن منهای 80 کیلوگرم این رقابت‌ها، ادامه داد: در این وزن علی پاک‌دین از مازندران به مقام دوم دست یافت و مسعود لایق از چهارمحال و بختیاری و حمید عباسی از تهران سوم شدند.
وی بیان کرد: در وزن منهای 87 کیلوگرم مقام اول و دوم به سهیل محمودیان از البرز و مرتضی بخشی از آذربایجان شرقی رسید و علی فرجی از مازندران و مهرداد درویسی از خوزستان به مقام سوم مشترک دست یافتند.
رییس هیات تکواندو استان سمنان افزود: در مسابقات وزن مثبت 87 کیلوگرم مقام اول به محمدرضا خانی از اصفهان رسید و رامتین حسنی از البرز، محسن جباری از قم و مرتضی کریمی از مازندران، به ترتیب دوم و سوم مشترک شدند.
مسابقات سراسری تکواندو و کاراته دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در بخش بانوان نیز چند روز آینده به میزبانی دانشگاه آزاد واحد سمنان برگزار می‌شود.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان میزبانی مسابقات سراسری کاراته و تکواندوی دانشجویان دانشگاه آزاد کشور است.
9891/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.