به گزارش ایرنا، حسن سعدالدین روز شنبه در نشست برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن کوثر استانداری سمنان، افزود: تبیین و اطلاع رسانی دستاوردهای انقلاب موجب شکست دشمن در رسیدن به اهداف شوم خود می شود.
وی ادامه داد : دشمنان کشور در تلاش هستد با بزرگنمایی مشکلات ، ناکارآمدی انقلاب را در جامعه القاء کنند ولی وحدت و انسجام ملی راهکار مقابله با این جنگ روانی است.
سعدالدین اظهار داشت : برخی نهادها دستاوردهای یکدیگر را تخریب می کنند و چنین اقدامی بزرگترین آفت برای نظام است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول ادارای استانداری سمنان ، حفظ وحدت و انسجام بین نهاد ها و دستگاه های اجرایی را لازمه تقویت همبستگی و انسجام ملی دانست.
سعدالدین با اشاره به فرموده رهبری مبنی بر این که آمریکا با تمام قدرت برای اخلال در کشور تلاش می کند، خاطر نشان کرد : باید تلاش شود چهلمین سالگرد پیروزی اسلامی با شکوه و حلاوت هر چه بیشتر برگزار شود.
وی یادآور شد : در دهه 50 فقط 10 درصد مناطق روستایی از نعمت آب آشامیدنی و یک درصد از نعمت برق برخودار بودند، اما اکنون بیش از 65 هزار روستا بالای 20 خانوار کشور از نعمت گاز، برق، آب و تلفن برخوردار هستند.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی ، نوسازی و تحول ادارای استانداری سمنان، زیرساخت هایی مانند سد، جاده، نیروگاه، برخورداری مردم از برق، گاز ، آب آشامیدنی و شبکه مخابرات را از جمله دستاوردهای انقلاب برشمرد.
وی تاکید کرد: در حوزه اجتماعی نیز آزادی بیان، توسعه بخش درمان، سلامت و بهداشت و توسعه ساختارهای فرهنگی و هنری از برکات انقلاب اسلامی است.
وی با بیان این که تمام کشورها در شرایط کنونی جهان دارای مشکلات اقتصادی هستند و این مساله مختص ایران نیست، بیان کرد: مسوولان دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا شکاف طبقاتی در کشور کاهش یابد.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی استانداری سمنان تصریح کرد : مشکلات کشور با همدلی و هم افزایی مردم و مسوولان قابل حل است و توجه به منویات رهبر انقلاب گره گشا است.
به گزارش ایرنا، در این نشست مدیران دستگاه های مختلف اجرایی، به ارایه پیشنهادات خود درخصوص انعکاس رسانه ای فعالیت ها پرداختند.
تبیین دستاوردهای انقلاب به زبان روز برای جوانان، توجه به جنبه ها و توفیقات ملی در دوران انقلاب اسلامی، بازگویی فعالیت های سازنده هر حوزه، بهره گیری از همکاری رسانه ها، مردم محور بودن جشن های انقلاب، از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
استان سمنان سه هزار شهید و بیش از هفت هزار و 500 جانباز تقدیم نظام اسلامی کرده است.
7342/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.