سرهنگ سید مجتبی اشرفی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این که ، قاچاقچی مزبور را مأموران کلانتری 18 کلاته خیج از توابع بخش بسطام دستگیر کردند ؛ افزود: این مجرم 32 ساله در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر دارای سابقه بوده و حبس طولانی مدت نیز تحمل کرده است.
فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه 800 گرم مواد مخدر صنعتی و مقدار زیادی پول نقد از خودروی این فرد کشف و ضبط شده، اضافه کرد: مأموران کلانتری کلاته خیج در حال کنترل محورهای مواصلاتی استان گلستان به شاهرود، به یک دستگاه خودروی پژو پارس مظنون شده و در حین بازرسی این مواد مخدر را کشف کردند.
ماموران انتظامی شهرستان شاهرود در سال های گذشته موفقیت های زیادی درمبارزه با قاچاق داشته اند، پاسگاه شهید نوری یکی از گلوگاه های مهم استان سمنان در این شهرستان واقع شده است.
پارسال سه هزارو 600 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شاهرود کشف شد که از این میزان یک تن و 600 کیلوگرم حشیش به ارزش 150 میلیارد ریال بود که از یک باند بزرگ قاچاق کشور بدست آمد.
همچنین در این مدت یکهزار معتاد در شاهرود دستگیر شدند که 30 درصد آنان به مراجع قضایی و 70 درصد به هفت مرکز ترک اعتیاد فرستاده شدند.
7359/6167
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.