حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر فضیلت روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: نمایش 10 فیلم ایرانی و خارجی از سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سمنان آغاز شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: دهم تا چهاردهم شهریور 97 همزمان با برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان، پنج فیلم داخلی و پنج فیلم خارجی در سینما یادمان شهر سمنان به نمایش درمی آید.
وی درباره ساعت نمایش فیلم ها خاطرنشان کرد: این فیلم ها صبح ها در نوبت نمایش ساعت 10 تا 11 و 30 دقیقه، 11 و 30 دقیقه تا 13 و عصرها از ساعت 18 تا 20 و 20 تا 22 نمایش داده می شود.
وی اضافه کرد : شازده کوچولو ، پرنسس طلسم شده، سفر جادویی، اردک لی، مرغ فلفلی، دزد عروسک ها، لکنت، آهوی پیشانی سفید، ضربه فنی، سوم شخص غایب و قهرمان کوچک، فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سمنان است.
فضیلت یادآور شد: قیمت بلیت فیلم های سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در سینما یادمان سمنان 60 هزار ریال است و کارمندان دولتی می توانند از بلیت نیم بها بهره مند شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تاکید کرد: نمایش فیلم های جشنواره ای در سمنان در دوره های گذشته با استقبال قابل توجه علاقه مندان و هنردوستان مواجه بوده و این جشنواره نیز فرصت مناسبی برای کودکان و نوجوانان است.
بهمن سال گذشته بیش از 20 هزار نفر در سمنان از نمایش 12 فیلم سی و ششمین جشنواره فجر در دو سینمای این شهر استقبال کردند.
6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.