جی پلاس

افزایش قد کودکان با این میوه! + غذاهای لازم برای رشد کودک

برای اینکه کودکان سالم رشد کنند باید رژیم غذایی مناسب و سیستم حرکتی سالمی داشته باشند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس به نقل از  وب سایت «گریتزو»:  غذاهایی وجود دارد که به رشد کودک کمک می کند و مادر باید آن را به تدریج وارد سیستم غذایی کودک خود کند تا فرزندش برای داشتن یک رشد سالم از آن بهره مند شود، بهترین این غذاها عبارتند از:
 

غلات کامل: به عنوان یک غذای مهم غنی از پروتئین، مواد معدنی، ویتامین ها و عناصری مانند آهن و منیزیم در نظر گرفته می شوند، مانند لوبیا و جو دوسر که باعث رشد کودک می شوند.

سبزیجات برگ دار: مانند اسفناج، گل کلم و سایر غذاهایی که حاوی مقدار زیادی ویتامین C، ویتامین A، آهن، منیزیم و سایر مواد مهمی هستند که رشد کودک را افزایش می دهند.

محصولات لبنی: این یکی از مهم ترین مواد غذایی کامل است که حاوی ویتامین D و کلسیم است. همچنین عناصر مورد نیاز بدن را برای رشد سلولی تامین می کند.

تخم مرغ: انتخاب ایده آلی که به مادر کمک می کند فرزند خود را رشد دهد، زیرا حاوی مقدار زیادی پروتئین و کلسیم است که آن را به یک ابزار ساختمانی ضروری برای بدن و سلامت کودک تبدیل می کند.

موز: یکی از مهم ترین میوه های سالم است که باید به کودک ارائه شود، زیرا حاوی پتاسیم، کلسیم، ویتامین A و ویتامین C است. گنجاندن آن در رژیم غذایی رشد خوبی را برای کودک تضمین می کند و به او کمک می کند تا قد خود را افزایش دهد.

 

دیدگاه تان را بنویسید