افراد بالای ۵۰ سال بخوانند

بیماری رگ های عنکبوتی معمولا در افراد بالای ۵۰ سال دیده می‌شود، هرچند برای درمان رگ‌های عنکبوتی روش‌های پزشکی نیز وجود دارد، اما می‌توانید از روش‌های طبیعی نیز استفاده کنید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تلانژکتازی‌ها یا رگ‌های عنکبوتی رگ‌هایی به شکل شاخه‌های درخت یا تار‌های عنکبوت هستند که زیر پوست نمایان می‌شوند. تماس با پزشک و درمان فوری آن خیلی مهم است، زیرا معمولاً با ضربان غیرارادی در اندام‌ها همراه هستند که می‌تواند به مرور زمان باعث ناراحتی و مشکل شوند.

سلامت نیوز نوشت؛ این عارضه معمولا در افراد مسن بالای ۵۰ سال دیده می‌شود، اما گاهی اوقات، جوانان نیز درگیر آن می‌شوند. هرچند برای درمان رگ‌های عنکبوتی روش‌های پزشکی نیز وجود دارد، اما می‌توانید از روش‌های طبیعی نیز استفاده کنید. 

رگ‌های عنکبوتی روی پوست زنان و مردان ظاهر می‌شوند. آن‌ها در نتیجه رگ‌های ضعیف ایجاد می‌شوند. این رگ‌ها منجر به تورم رگ‌ها شده و در نهایت منجر به ظاهر شدن رگ‌های عنکبوتی می‌شوند.

سرکه سیب باعث به جریان افتادن خون در ناحیه آسیب دیده می‌شود و به شما در درمان رگ‌های عنکبوتی کمک می‌کند.

روغن کرچک فشرده سرد را مستقیم روی نواحی آسیب دیده پوست بمالید. سپس ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پوستتان را ماساژ دهید. از این رژیم ۲ تا ۳ بار در روز استفاده کنید.

روغن نارگیل یکی از بهترین منابع طبیعی آنتی اکسیدان است. به همین دلیل جریان خون را بهبود بخشیده و در نهایت سیاهرگ‌های واریسی درمان می‌شوند.روغن نارگیل فشرده سرد به دلیل ترکیب تصفیه شده آن بهترین گزینه است.

اسم دیگر نمک اپسوم، سولفات منیزیم است، این نمک به دلیل خواص درمانی فوق العاده‌اش شناخته می‌شود. منیزیم موجود در این نمک به درمان رگ‌های عنکبوتی ملتهب کمک می‌کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید