کدام حالت پاها نشانه کلسترول بالا است؟

در انجمن کاردیولوژی آمریکا اعلام شد که گرفتگی عضلات پاها هنگام راه رفتن می تواند نشانه سطح بالای کلسترول بد در بدن باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در انجمن کاردیولوژی آمریکا اعلام شد که گرفتگی عضلات پاها هنگام راه رفتن می تواند نشانه سطح بالای کلسترول بد در بدن باشد.

خواص جالب این میوه؛ از درمان یبوست تا شوینده لباس!

4 روش برای کاشت سبزه گندم

کرونا روی دندان ها هم تاثیر می گذارد؟

طرز تهیه چند ماسک‌ خانگی برای محافظت از پوست در زمستان

خواص جالب کلم قمری که تا به حال نمی دانستید!

دفع سموم بدن با مصرف این میوه شیرین

ایسکانیوز نوشت؛ هنگامیکه سطح کلسترول خون افزایش می‌یابد بر تاندون آشیل پاهای فرد تأثیر می‌گذارد که می‌تواند منجر به علائم قابل مشاهده‌ای در پاها شود. نشانه‌های بالا بودن سطح کلسترول در پاها عبارتند از: احساس درد در پاها. هنگامی که عروق پاها دچار انسداد شوند، مقدار کافی خون غنی از اکسیژن به قسمت تحتانی اندام نمی‌رسد. در این شرایط فرد در پاها احساس سنگینی و خستگی می‌کند. اکثر افراد با سطح کلسترول بالا از احساس سوزش در اندام تحتانی شکایت دارند.

گرفتگی عضلات پا. گرفتگی شدید پا هنگام خواب یکی دیگر از علائم رایج سطح بالای کلسترول است که به عروق اندام تحتانی آسیب می‌رساند. گرفتگی یا اسپاسم بیشتر در پاشنه یا انگشتان پا احساس می‌شود. این وضعیت در شب و هنگام خواب بدتر می‌شود.

تغییر رنگ پوست و ناخن. کاهش جریان خون همچنین می‌تواند رنگ ناخن‌های پا و پوست را تغییر دهد چرا که سلول‌ها به دلیل کاهش جریان خون از مواد مغذی و اکسیژن محروم می‌شوند.

سردی پاها. سطح بالای کلسترول می‌تواند باعث شود فرد در تمام طول سال حتی در فصل تابستان در پاها احساس سردی داشته باشد.

گفتنی است، سالانه نیم میلیون نفر، به دلیل افزایش کلسترول و مشکل‌هایی می‌میرند که کلسترول برای قلب به وجود می‌آورد. کلسترول ماده روغنی و موم مانند است که فقط در غذاهای حیوانی وجود دارد. گیاهان تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند کلسترول را بسازند.

با این اسموتی خوشمزه یبوست را برای همیشه درمان کنید!

مصرف این مواد غذایی پیش از سفر ممنوع!

چربی سوزی فوری در بدن با مصرف این گیاه

ضخیم کردن مو و درمان شوره سر با مصرف این روغن

انجمن قلب آمریکا توصیه می‌کند افراد ۲۰ ساله یا بالاتر سطح کلسترول خود را حداقل هر چهار تا ۶ سال یک بار بررسی کنید. در بیشتر موارد کلسترول بالا یک مشکل "بی صدا" است زیرا به طور معمول هیچ علائمی در آن بروز پیدا نمی‌کند.

مصرف بیش از حد مواد غذایی حاوی کلسترول، چربی‌های اشباع شده و چربی‌های ترانس خطر ابتلاء به کلسترول بالا را افزایش می‌دهد. سایر عوامل سبک زندگی نیز می‌توانند در افزایش کلسترول نقش داشته باشند که این عوامل شامل عدم تحرک و سیگار کشیدن است، همچنین ژنتیک فرد بر احتمال ابتلاء به کلسترول بالا تأثیر می‌گذارد.

 

دیدگاه تان را بنویسید