حسین سلطانی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: وضعیت جوی استان امروز /شنبه/ بصورت آسمانی غالبا صاف خواهد بود که در بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد شد.
وی اظهار داشت: برای روز /یکشنبه/ نیز آسمانی صاف و در بعدازظهر قسمتی ابری پیش بینی می شود که با وزش باد همراه شده و در برخی نقاط به آستانه شدید 40 تا 60 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.
سلطانی خاطرنشان کرد: دمای هوای مناطق مختلف استان نیز تا سه روز آینده بین 2 تا چهار درجه افزایش خواهد یافت و این وضعیت در شهر زنجان طی روز /دوشنبه/ به 36 درجه بالای صفر خواهد رسید.
وی اضافه کرد: بر این اساس دمای هوای استان از روز/سه شنبه/ روند کاهشی می یابد و این روند تا پایان هفته جاری برقرار خواهد بود.
این کارشناس ادامه داد: طی 24 ساعت گذشته خیرآباد با 9 درجه و گرماب با 34 درجه خنک ترین و گرمترین ایستگاههای هواشناسی استان بود و دمای فعلی شهر زنجان نیز 27 درجه بالای صفر است که نسبت به روز گذشته در همین ساعت تغییر چندانی ندارد.
به گفته سلطانی، دمای کمینه و بیشینه شهر زنجان نیز در مدت یاد شده بین 13 و 31 درجه بالای صفر بوده است.
به گزارش ایرنا، هم اکنون این اداره کل 60 ایستگاه هواشناسی در استان دارد که از این تعداد 30 ایستگاه بصورت خودکار اطلاعات مورد نیاز را جمع آوری می کند.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.