مسعود بهمنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این جشنواره در قالب چهار گروه برگزار می شود و زنجان در گروه یک و با تیم های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، قزوین، تهران و البرز، رقابت خواهد کرد.
وی با بیان اینکه استانهای میزبان می توانند در هر یک از رشته های فرنگی و آزاد با 2 گروه شرکت کنند، اظهار داشت: مسابقات گروه یک از دوم تا چهارم شهریور جاری در سالن کشتی 2 هزار نفری شهید آسمانی اردبیل برگزار می شود و زنجان با 21 کشتی گیر شامل 9 فرنگی کار و 11 آزاد کار حضور می یابد.
بهمنی با بیان اینکه زنجان در گروه سختی قرار گرفته است افزود: برای آمادگی و ارتقای سطح فنی کشتی گیران خردسال برتر و منتخب زنجانی اعزامی به این جشنواره، چندین هفته اردوی آماده سازی زیر نظر مربیان مجرب و توانمند این استان برگزار شد.
وی تصریح کرد: این جشنواره محل خوبی برای محک کشتی استانها و شناسایی کشتی گیران مستعد و توانمند است و انتظار می رود کشتی گیران آزاد و فرنگی کار زنجان تمام داشته های خود در این رقابت ها را رو کنند.
مسئول روابط عمومی هیات کشتی استان زنجان گفت: در رشته فرنگی، علی باباخانی، محمد هادی مرادی، مهدی قاسمی، محمدحسن محمدی، علی جعفری، جواد استجلو، علیرضا بیات،محمد هادی حیدری و محمدرضا غریبی به ترتیب در اوزان 32- 35- 38- 41- 44- 48- 52- 57 و 68- کیلوگرم به مربیگری مهدی نجفی، جمال اسدی و محمدرضا میرزایی و به سرپرستی محمد عادلپور، بر روی تشک خواهند رفت.
بهمنی افزود: در رشته آزاد نیز امیرحسین نباتی، امیررضا دوستی، سینا سلیمی، محمدحسین نصیری، محمد حیدری، حسین قراخانی، مهدی رضائیان، رسول نظری، ابوالفضل استجلو، مهدی غریبی، محمد کریمی و آرش اشرفی به ترتیب در اوزان 32- 35- 38- 41- 44- 48- 52- 57- 62- 68- 75- و 85- کیلوگرم، به مربیگری میثم حیدری، مهدی بیگدلی و شهریار نصیری و به سرپرستی مسعود نصیری، به مصاف حریفان می روند.
به گزارش ایرنا، در حال حاضر قریب سه هزار و 500 ورزشکار در کشتی زنجان مشغول فعالیت و انجام تمرین زیر نظر مربیان مجرب و توانمند می باشند که از این تعداد قریب 100 نفر پیشکسوت و مابقی نیز خردسال، نونهال، نوجوان، جوان، بزرگسال هستند.
ورزش کشتی که طرفداران زیادی نیز دارد در تمام شهرستان های این استان شامل خدابنده، زنجان، ابهر، خرمدره، ایجرود، ماهنشان، طارم و سلطانیه فعال است.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.