سردار علی آزادی روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا گفت: پلیس امنیت عمومی شهرستان خدابنده به 2 دستگاه خودروی سواری مشکوک و در بازرسی این وسایط نقلیه، تعداد یک هزار و 419 تیغه قمه خارجی و یک هزار و 710 ثوب البسه خارجی کردند.
وی افزود: پلیس امنیت عمومی شهرستان ابهر نیز برنج و قند احتکار شده به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال را از 2 انبار کشف کرد.
آزادی ادامه داد: این کالاها به منظور سودجویی از سوی فرصت طلبان در انبارها احتکار شده بود و ماموران به همراه نمایندگانی از اداره تعزیزات، سازمان صنعت، معدن و تجارت و مجمع امور صنفی در محل ها حاضر شده و این کالاها را ضبط کردند و به منظور اعمال قانون، پرونده ای برای محتکران تشکیل شد.
وی، افزود: ارزش ریالی قمه ها و البسه خارجی قاچاق کشف شده بیش از یک میلیارد ریال است که در این رابطه نیز 2 نفر به عنوان متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.
آزادی، همچنین از کشف و ضبط 30 هزار لیتر سوخت قاچاق در آزادراه زنجان - قزوین خبر داد و گفت: این سوخت قاچاق که از نوع نفت سفید بود با استفاده از یک دستگاه کامیون تانکردار حمل می شد که راننده آن به دلیل نبود مدارک و مجوز حمل و نقل سوخت، دستگیر شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.