به گزارش ایرنا، هدایت صفری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: هم اکنون هشت هزار و 873 مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات بیمه‌ای این نهاد بهره‌مند هستند که 35 پزشک متخصص در کنار 13پزشک خانواده خدمات درمانی و بیمه ای لازم به مددجویان را ارائه می کنند.
وی اظهار داشت: هدف از اجرای طرح پزشک خانواده در کمیته امداد و در کنار ارائه خدمات درمانی موثر به مددجویان تحت حمایت توجه به سلامت‌محوری خدمات درمانی به‌منظور تحقق اهداف توانمندسازی ،حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان این نهاد است.
این مسئول ادامه داد: برای ارائه خدمات مطلوب درمانی و بهداشتی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قرارداد همکاری با پزشکان عمومی و متخصص، دندانپزشک، کلینیک‌های درمانی، بیمارستانها و مراکز پاراکلینیکی از جمله رادیولوژی، سونوگرافی و آزمایشگاه در سطح استان زنجان منعقدشده است.
وی خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی کمیته امداد توانمند سازی گروههای هدف، مشارکت فعالانه مردم ،شکوفایی استعدادها ، ایجاد رضایتمندی در جامعه هدف و از همه مهمتر ارتقای سرمایه های اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی است.
مدیر کل کمیته امداد (ره) استان زنجان ادامه داد: رویکرد این نهاد در حوزه بهداشت، درمان و امور بیمه مددجویان تحت حمایت، توجه به ارتقای شاخص‌های بهداشتی گروههای مختلف مددجویی است.
وی خاطرنشان کرد: این نهاد تلاش دارد با استفاده از ظرفیت پزشکان خیر و برای ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان و هم‌افزایی آن با منابع داخلی خدمات بهتری ارائه شود.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 24 هزار و 647 خانوار با جمعیت 42 هزار و 373 نفر از خدمات مستمر و غیرمستمر کمیته امداد استان زنجان برخوردار هستند و این تعداد شامل 13 هزار زن سرپرست خانوار، 18هزار سالمند، سه هزار و 453 دانشجو و دانش ‌آموز را شامل می شود.
9646/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.