به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر با بیان اینکه امسال را سال گفتمان یاران انقلاب، نظام و رهبری در استان تعریف کرده ایم، افزود: از ابتدای امسال تا کنون چندین جلسه را به منظور نزدیک کردن دل های همه مدیران و فعالان جریان های سیاسی درون حاکمیت در استان برگزار کردیم.
وی ادامه داد: خوشبختانه این رویداد بر ایجاد فضای آرام توأم با امنیت و همدلی برای فراهم کردن زمینه های خدمت به مردم در استان بسیار موثر بود تا آنجا که برخی از استان های کشور نیز در صدد الگو برداری از زنجان در این زمینه هستند.
درویش امیری افزود: در چنین شرایطی که ائتلاف شوم و نامیمون آمریکا، سعودی و اسرائیل برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی شکل گرفته، باید با همدلی و وحدت، توطئه ها و خباثت های دشمنان را خنثی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران مسئولیت اجتماعی خطیری را عهده دار هستند چرا که به عنوان حلقه واسط افکار عمومی و حاکمیت به شمار می روند.
استاندار زنجان روز خبرنگار را ، روز بزرگداشت آگاهی، دانایی، انصاف و حقیقت عنوان کرد و گفت: حراست از این مفاهیم ارزشمند کار بسیار سختی است.
سردار جهانبخش کرمی، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان نیز در این مراسم به نقش و جایگاه تبلیغات صحیح در تقویت و گسترش تفکر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز جبهه استکبار در حال نبرد تمام عیار با انقلاب اسلامی است و اصحاب رسانه در این نبرد حساس در خط مقدم قرار دارند.
مرتضی صفری، مدیر کل صدای و سیمای مرکز زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه دشمن در مقطع کنونی یک جنگ روانی بسیار سنگین علیه نظام جمهوری اسلامی به راه انداخته است، گفت: امروز کشور نیازمند مدیرانی است که هم در دوره مسئولیت و هم بعد از آن، انقلابی عمل کنند و انقلابی بمانند.
نوید کمالی زاده، دبیر چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر با بیان اینکه در مجموع 611 اثر به این جشنواره در استان ارسال شد، اظهار داشت: آثار دریافت شده توسط 15 داور متشکل از چهره های برجسته حوزه رسانه در کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه های ابوذر 21 نفر از برگزیدگان تجلیل شدند.
آثار برگزیده به مرحله کشوری جشنواره رسانه ای ابوذر که آذر ماه امسال برگزار می شود، راه یافتند.
3088/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.