به گزارش ایرنا، مریم رشتچی عصر یکشنبه در آیین اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان دختر کشور افزود: آموزش و پرورش همواره در راستای شکوفایی استعدادهای این قشر در عرصه های علمی، هنری، فرهنگی و ورزشی در تلاش و برنامه ریزی مستمر است.
وی تاکید کرد: ورزش جلوه زیبایی از تعلیم و تربیت به شمار می رود، زیرا در آن استقامت، گذشت، پایداری، اعتماد به نفس، شکست و پیروزی توسط دانش آموزان تجربه می شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان اظهار داشت: امیدواریم در بیست و نهمین دوره از مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان کشور به میزبانی زنجان در رشد و بالندگی نسل آینده ایران تاثیرگذار باشیم.
رشتچی یادآوری کرد: قهرمان عرصه ورزش از دل مدارس و مسابقات دانش آموزی در صحنه های بین المللی می درخشند و پرچم ایران را در دنیا برافراشته می کنند.
وی، دانش آموزان ورزشکار و قهرمان را سرمایه های گرانقیمت ایران دانست و افزود: باید برای رشد بیش از گذشته آنها سرمایه گذاری کرد چرا که آنان نام کشور را در جهان زنده نگه می دارند.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم از مقام شهید رضوی تنیسور استان زنجان در دوران هشت سال دفاع مقدس در آبادان به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود تجلیل شد و نفرات برتر مسابقات قهرمانی دانش آموزی اعلام شد.
بیست و نهمین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان دختر دوره متوسط سراسر کشور به میزبانی زنجان با رقابت یکهزار و 500 دانش آموز در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج از 9 مرداد آغاز و امروز/ 14 مرداد/ پس از چهار روز رقابت پایان یافت.
از 16 تا 22 مرداد نیز رقابت دانش آموزان پسر سراسر کشور به میزبانی زنجان انجام خواهد شد.
9505/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.