به گزارش ایرنا، مهرداد سلطانی روز پنجشنبه در جمع دهیاران استان زنجان افزود: قبل از این 501 دهیاری در استان فعالیت می کردند.
وی با تبیین اهمیت مدیریت بانوان در عرصه خدمات رسانی دولت به مردم، گفت: هم اکنون 68 خانم دهیار در استان فعالیت می کنند، که 10 درصد کل آمار دهیاران را شامل می شود.
سلطانی با اشاره به اهمیت اشتغال پایدار در روستا، تصریح کرد: از ابتدای تاسیس دهیاری ها، 20 هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده، که 15 هزار میلیارد تومان آن در دولت تدبیر و امید بوده است.
وی افزود: کل خودروهای به کارگیری شده در دهیاری های زنجان از جمله خودروی آتش نشانی و حمل زباله، 512 دستگاه بوده است، که 158 خودرو در این دولت واگذار شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان اظهار داشت: امروز هم 12 ماشین حمل زباله به ارزش 600 میلیون تومان به 12 دهیاری تحویل شد، تا کیفیت خدمات رسانی به روستاییان بیش از گذشته باشد.
سلطانی تاکید کرد: با تلاش دهیاران و مدیریت نیروی جوان در روستاها، تحول در این امور احساس می شود و باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کرد.
وی با اشاره به ضرورت هم افزایی بین مردم و دهیاری ها، تصریح کرد: هرقدر میزان مشارکت دولت و مردم زیاد شود، همان اندازه میزان توسعه یافتگی افزایش پیدا خواهد کرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان افزود: باید برای ارتقای سطح کیفی و کمی امور مزیت های رقابتی توسعه را برای مردم روستا تبیین و تشریح کرد.
سلطانی گفت: هر دهیار با توجه به اولویت های مردم روستا و با همکاری شورا جهت آغاز پروژه های عمرانی برنامه ریزی و اولویت بندی نماید.
به گزارش ایرنا، در پایان این جلسه ضمن اهدای لوح تقدیر، از دهیاران نمونه استان با حضور مقامات مسئول تقدیر و تجلیل گردید.
3216/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.