مرتضی ممیزی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموع وصولی جریمه های صادر شده به حساب دولت،در این مدت مبلغ 15 میلیارد و 500 میلیون ریال است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: امسال بیش از یکهزار و 300 پرونده ورودی با موضوعات مختلف داشتیم و بیش از یکهزار و 360 پرونده نیز مختومه شده است.
ممیزی اظهار داشت: کشفیات امسال در حوزه کالا، همچنین خدمات نسبت به مدت مشابه سال گذشته که منجر به تشکیل پرونده در این اداره شده است، 20 درصد افزایش داشته است.
وی افزود: بیشترین احکام صادره طی امسال جزای نقدی با بیش از یکهزار و 150 حکم، ضبط کالا به نفع دولت با 108 حکم و اعاده حق شاکی با 34 حکم است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان به بیشترین کالای مکشوفه در زنجان اشاره و تاکید کرد: 22 محموله پوشاک، 11 محموله سوخت و 9 محموله سیگار در این مدت از قاچاقچیان کشف شده است.
ممیزی اظهار کرد: امسال بیشترین تخلفات تعزیراتی در زنجان درج نکردن قیمت، گران فروشی و صادر نکردن فاکتور ثبت شده است.
به گزارش ایرنا، به گزرارش ایرنا، میزان جریمه نقدی قاچاقچیان کالا و ارز در این استان طی سال گذشته با 143 درصد رشد نسبت به سال ماقبل آن به حدود 739 میلیارد ریال رسید.
بیشترین احکام صادر شده در سال گذشته به ترتیب جزای نقدی، ضبط کالا و اعاده حق شاکی است.
سال 96 بیش از چهار هزار و 500 فقره پرونده تعزیراتی در استان تشکیل شده که با کاهش هشت درصدی نسبت به سال 95 مواجه بوده است.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.