سردار علی آزادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ماموران آگاهی استان زنجان در جاده قدیم زنجان - ابهر به یک دستگاه کامیون حامل بار احشام، مشکوک و به منظور تحقیقات و بررسی مدارک و مجوز حمل دام، به راننده دستور توقف دادند.
وی اظهار کرد: این تعداد دام سبک که فاقد مجوز بهداشت و مدارک قانونی حمل و انتقال از سوی راننده کامیون بود، به منظور تحقیقات بیشتر ضبط شد.
آزادی افزود: در این ارتباط، راننده خاطی به عنوان متهم دستگیر و با تشکیل و تکمیل پرونده به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.
به گزارش ایرنا، در روزهای پایانی خرداد امسال نیز پلیس مبارزه با قاچاق شهرستان سلطانیه 50 راس دام سبک قاچاق را کشف و ضبط کردند.
ارزش ریالی این تعداد گوسفند حدود 600 میلیون ریال برآورد شد و راننده کامیون نیز به جرم حمل دام که فاقد مجوز بهداشت و مدارک قانونی برای حمل و انتقال بود، دستگیر و به عنوان متهم پرونده در اختیار مراجع قضایی گرفت.
فرمانده انتظامی استان زنجان، همچنین از کشف و ضبط 100 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، یک هزارو 800 ثوب البسه قاچاق و 288 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی از سوی پلیس شهرستان ایجرود خبر داد.
آزادی افزود: این میزان کالای قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در شهر حلب شهرستان ایجرود کشف و ارزش ریالی آن یک میلیارد ریال تخمین زده شد.
وی اظهار کرد: راننده این اتوبوس مسافربری نیز به جرم حمل بار قاچاق به عنوان متهم دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی و اعمال قانون تحویل مراجع قضایی شد.
6084/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.