به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری شامگاه دوشنبه در نشست انجمن زنجانی های مقیم تهران افزود: سال گذشته با اقدامات انجام شده حتی یک واحد تولیدی تعطیل نشد بلکه 29 واحد تعطیل هم به جمع فعالان صنعتی اضافه شد و به تبع این فعالیت ها 54 درصد صادرات و 62 درصد درآمد گمرکی زنجان افزایش یافت.
نماینده عالی دولت در استان زنجان اظهار کرد: کشور در شرایط حساسی به سر می برد و لازمه پیشروی در این شرایط حفظ انسجام داخلی حول قانون اساسی است.
وی یادآور شد: همین انسجام و وحدت می تواند امنیت و آرامش را در جامعه فراهم کند تا فعالیت اقتصادی در سایه آن گسترش یابد.
درویش امیری آرامش و امنیت را بزرگترین سرمایه کنونی جامعه خواند و خواستار کنار گذاری کینه ها و حرکت یکپارچه برای دستیابی به توسعه شد.
استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در صورتی که آرامش فرهنگی، سیاسی و اجتماعی در این استان هم استمرار داشته باشد می تواند برای ورود سرمایه گذار برنامه ریزی و از آن استقبال کرد.
وی اضافه کرد: زنجان یکی از امنت ترین و آرام ترین استان های کشور بوده و در این زمینه رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.
درویش امیری ادامه داد: در کنار چنین امنیت و آرامشی، زنجان از انسجام و اتحاد برخوردار است و همین بستر زمینه را برای رشد اقتصادی فراهم می کند.
استاندار زنجان گفت: زنجان سال گذشته یکی از پنج استان جذاب کشور برای سرمایه گذاری و سه استان امن و دارای سرمایه اجتماعی بود.
این مسئول اضافه کرد: هم اکنون به سبب اقداماتی که در گذشته در این استان رخ داده است، زنجان هشت هزار میلیارد ریال به پیمانکاران بدهکار است.
وی تصریح کرد: با وجود این بدهکاری، پیمانکاران همچنان به فعالیت عمرانی خود ادامه می دهند و این حرکت ثمره سلوک مدیریتی در پیش گرفته شده در زنجان به شمار می آید.
انجمن زنجانی های مقیم تهران از سال 93 با عضویت تمام زنجانی های خارج از این استان تشکیل شد و هر فصل نشستی با مناسبت های مختلف برگزار می کند.
3001/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.