فرهنگ شادنیا، روز سه شنبه در مجمع سالانه و عمومی هیات ورزش های رزمی استان زنجان افزود: همه تلاش فدراسیون این است که هیات های ورزش های رزمی به فکر درآمدزایی باشند و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نباشند.
وی با بیان اینکه هم اکنون 150 سبک در قالب انجمن های مختلف، زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی فعال هستند، اظهار کرد: برگزاری کلاس های آموزشی، کارگاه حقوقی و صدور احکام می‌تواند گزینه خوبی برای درآمدزایی هیات‌های استانی باشد و فدراسیون در این خصوص دست هیات ها را بازگذاشته است و سهمی نیز از درآمدهای کسب شده دریافت نخواهد کرد.
شادنیا با بیان اینکه فدراسیون ورزش های رزمی در بحث ورزش های همگانی حرف برای گفتن دارد و 2 سال نیز در ورزش های همگانی مقام نخست را به دست آورده است، افزود: با توجه به اینکه ورزش های رزمی، پخش تلویزیونی ندارد بنابراین جلب و جذب اسپانسر (حامی مالی) نیز سخت و مشکل است و فدراسیون بوکس نیز با این مشکل مواجه است.
شادنیا تصریح کرد: سبک ها نباید به صورت زیرزمینی کار کنند و سیاست فدراسیون ورزش های رزمی این است که فضا را برای فعالیت سبک ها آزاد بگذارد اما در مقابل با سبک های مشکل دار برخورد کرده و حتی مجوز فعالیت آنها را لغو می کند.
وی، افزود: دومین کمپ تیم ملی را در استان البرز ایجاد می کنیم و امد است سومین کپ تیم ملی این فدراسیون نیز در استان زنجان احداث شود.
دبیر فدراسیون ورزش های رزمی به حضور در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا اشاره کرد و گفت:حضور توانمند در این بازی ها، اولویت فدراسیون ورزش های رزمی است و فدراسیون به آن اهمیت بالایی می دهد.
شادنیا افزود: امید به کسب نشان توسط ورزشکاران ورزشهای رزمی در بازی های آساییی 2018 جاکارتا را داریم و فدراسیون برای فخرآفرینی رزمی کاران اعزامی از هیچ کمکی دریغ نمی کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز گفت: در دنیای اقتصاد امروز باید راه کسب درآمد را پیدا کرد و باید کمترین اتکا را به منابع دولتی را داشت.
علی خلیلی افزود: درآمدزایی از سوی هیات های ورزشی باید به عنوان یک ضرورت مهم تلقی شود و آنها باید طریق درآمد زایی را برای ادامه هرچه بهتر فعالیت های ورزشی خود بیابند.
وی با تاکید براینکه باید موضوع فرهنگ سازی مشارکت در جامعه به منظور توسعه ورزش و ایجاد نشاط و سلامتی، رواج یابد اظهار کرد: در این میان فدراسیون نیز باید در حد وسع و توان از هیات های تحت پوشش حمایت مادی و معنوی داشته باشند.
خلیلی تصریح افزود: فدراسیون باید مشکلات و دغدغه های ارایه شده از سوی اعضا هیات ورزش های رزمی استان زنجان را آسیب شناسی کند و نباید از کنار آنها به سادگی عبور کند.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.