به گزارش ایرنا، محمد مهدی تندگویان شامگاه یکشنبه در آیین افتتاح اولین نمایشگاه ورزش و جوانان شهرستان ابهر با بیان اینکه جوانان برای اشتغال به تشکل های کارآفرینی توجه کنند، افزود: امسال برای 3 خانه جوان شهرستان ابهر یک میلیارد و 200میلیون ریال اعتبار اختصاص می یابد.
وی با اشاره به اینکه مخاطب بیشتر سخنرانی های مقام معظم رهبری جوانان هستند، اظهار کرد: مردم جوان باور و جوان پذیر هستند از این رو حضرت محمد در جوانی به پیامبری برگزیده شد و امام زمان نیز در ظاهری جوان ظهور خواهد کرد.
این مسئول با قدردانی از امام جمعه شهر ابهر برای حمایت از شادی جوانان، یادآور شد: جوانان به شادی مشروع نیاز دارند و برخی از مشکلاتمان به دلیل گرفتن شادی مشروع از جوانان که یکی از آنها موسیقی است.
وی خاطرنشان کرد: جوانان نیز باید به زمانی که حضور فعال در مسجد ها داشتند بازگردند و مسجد و دین مداری را محور زندگی خود قرار دهند.
نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین گفت: در بحث تمام کمیسیون های مجلس شادی جوانان مطرح می شود تا جامعه جوان کشور به سمت افسردگی پیش نرود.
محمد عزیزی افزود: هم اکنون ورزشگاه شهرستان ابهر در حال تبدیل به آثار باستانی است و با توجه به قولی که به مردم داده ایم این ورزشگاه باید تکمیل شود زیرا با توجه به قول آقای وزیر اعتبار لازم برای آن وجود دارد.
وی اظهار کرد: با تکمیل این ورزشگاه و 3 استخر شهرستان سرانه ورزشی به حد مطلوبی خواهد رسید.
فرماندار ابهر نیز در این آیین گفت: شهرستان ابهر جمعیت جوان دارد که در بسیاری از عرصه های ورزش، هنر، موسیقی و علمی خوش درخشیده اند از این رو این قشر در شهرستان توجه ویژه ای می‌طلبد.
علی حیدری با اشاره به گستردگی حوزه فعالیت اداره ورزش و جوانان، افزود: گاهی توجه به ورزش موجب مغفول ماندن فعالیت در عرصه جوانان می شود در حالی که خارج از حرف و در عمل باید به جوانان بها داده شود.
7324/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.