به گزارش ایرنا، فرامرز نیک سرشت روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: زنجان در حوزه های اشتغال، اقتصاد، تولید و کسب و کار طی چند سال اخیر از استان های موفق در کشور بوده است.
وی تاکید کرد: استان زنجان به لحاظ موقعیت جغرافیایی، سطح بالای فرهنگ شهروندان، مسائل زیر ساختی اعم از راه آهن، فرودگاه، راه های شوسه، برق، گاز و سرمایه گذاری در صنایع بزرگ و مادر می تواند خدماتی در سطح ملی داشته باشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدذیریت منابع استانداری زنجان یادآور شد: همه شهرهای این استان هم اکنون از نعمت گاز برخوردار هستند.
به گفته نیک سرشت، از 910 روستای استان زنجان 490 روستا گاز رسانی شده و پروژه 150 روستای دیگر نیز در دست اجرا قرار دارد.
وی تاکید کرد: 270 روستا هنوز بدون گاز است .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و مدیریت منابع استانداری زنجان گفت: سرانه گاز رسانی در استان بالاتر تعیین شود تا در بازه زمانی کوتاهی 100 درصد مناطق روستایی از این انرژی برخوردار شوند.
نیک سرشت خاطرنشان کرد: بافت اقلیمی، شرایط جغرافیایی، مناطق کوهستانی و پراکندگی جمعیت از دلایلی است که باید به استان زنجان توجه ویژه شود.
به گزارش ایرنا، در پایان این مراسم موسی احمدلو به عنوان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان معرفی و از خدمات بیش از 6 ساله سید سعید عسگریان مدیرعامل قبلی این شرکت تقدیر شد.
7325/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.