به گزارش ایرنا، اسدالله درویش امیری روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: باید از سرمایه اعتماد مردمی به این نهاد مراقبت و آن را حفظ کنیم.
وی خاطرنشان کرد: تضعیف جایگاه معلم باعث متضرر شدن جامعه، نظام آموزشی و نظام مدیریتی کشور می شود، بنابراین باید این جایگاه را به خوبی تبیین و ارزش آن را پاسداری کنیم.
درویش امیری گفت: فرهنگیان با عمق بخشی به نگاه خود در جایگاه معلم، همواره با عشق کار کردن را سرلوحه کار تربیت نسل آینده قرار دهند.
استاندار زنجان اظهار داشت: موافق تامین معیشت و نیازهای این قشر هستیم، اما باید فرهنگیان به مقوله تعلیم و تربیت از منظر دیگری نگاه کنند.
وی تاکید کرد: دولت در پرداخت حقوق و دستمزد فرهنگیان گام های خوبی برداشته و میزان حقوق پرداختی به آنها رشد مناسبی داشته است.
درویش امیری اظهار کرد: این نهاد پایگاه اصلی توسعه نیروی انسانی محسوب می شود و لذت آموزش و تربیت خیلی بالاتر از مسائل مادی است.
وی گفت: تا جایی که ممکن است، باید زمینه واگذاری پروژه های نیمه تمام را به بخش خصوصی سریع تر فراهم شود تا این پروژه ها به سرانجام برسد.
استاندار زنجان تصریح کرد: ستاد برگزاری پاسداشت مقام معلم باید تنوع طلب باشد و برنامه های تکراری، کلیشه ای و خسته کننده برگزار نکند.
وی گفت: یکی از راه های بازسازی و افزایش اعتماد عمومی در سطح جامعه مبارزه با فساد است.
به گزارش ایرنا، پس از پیروزی انقلاب ‌اسلامی و شهادت استاد مرتضی مطهری در روز 12 اردیبهشت ماه سال 58 توسط گروه فرقان، این روز به عنوان روز معلم نامگذاری شد.
استان زنجان بیش از 182 هزار دانش آموز در حال تحصیل دارد و 15 هزار معلم وظیفه تعلیم این تعداد دانش آموز را بر عهده دارند.
3216/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.