مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از اجرای شبکه جمع آوری بهداشتی فاضلاب در شهرک زیبا شهر زنجان خبر داد و افزود: این طرح به طول 9.3 کیلومتر اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی امروز با اعلام این خبر، گفت: برای اجرای شبکه فاضلاب در شهرک زیبا شهر 28 میلیارد ریال اعتبار هزینه‌خواهد شد که با اجرای این پروژه 1.5 درصد به شبکه جمع‌آوری بهداشتی فاضلاب شهر زنجان افزوده می شود.

وی افزود: اعتبار اجرای طرح شبکه فاضلاب در شهرک زیباشهر از محل منابع عمرانی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تامین شده و این طرح به صورت مستمر تا پوشش کامل سطح شهر زنجان ادامه خواهد داشت.

جزء قاسمی یادآور شد: امسال 40 کیلومتر شبکه فاضلاب نیز با استفاده از منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در شهر زنجان اجرایی می شود که 20 کیلومتر از آن در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: برای اجرای این پروژه 290 میلیارد ریال اعتبار هزینه می شود که 10 درصد به سطح تحت پوشش شبکه جمع آوری بهداشتی شبکه فاضلاب شهر زنجان اضافه خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: تاکنون 49 درصد از سطح شهر زنجان تحت پوشش خدمات جمع آوری بهداشتی شبکه فاضلاب قرار داشته و برای اجرای شبکه در نواحی باقی‌مانده از این شهر به اجرای 272 کیلومتر شبکه با اعتبار 1500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.