مجتبی نوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام همچون، آسفالت راه های روستایی، تکمیل فضاهای آموزشی و اتمام پروژه های مربوط به حوزه نظام سلامت در اولویت کاری امسال این شهرستان قرار دارد.
وی یادآورشد: از دیگر کارهایی که به شکل جدی در این شهرستان دنبال می شود، موضوع ایجاد اشتغال پایدار به خصوص در سطح روستاهاست.
نوری اظهار کرد: در مرحله نخست، 90 میلیارد ریال تسهیلات برای اشتغالزایی در این شهرستان با کارمزد 6 درصد پیش بینی شده بود.
فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: تاکنون 64 طرح با 144 مورد اشتغال با پرداخت 36 میلیارد و 570 میلیون ریال اعتبار در کمیته فنی شهرستان مصوب شده است.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین طرح های مصوب در این شهرستان مربوط به کشت گل محمدی، زعفران، صنایع دستی، گلیم بافی، چلنگری، تولید پوشاک و بومگردی بود.
نوری اضافه کرد: اصلاح الگوی کشت برای توسعه کاشت محصولات با نیاز آبی کمتر و محدود کردن تولید محصولات آببر از دیگر برنامه هایی است که به طور جدی دنبال می شود.
فرماندار شهرستان ماهنشان گفت: توسعه بومگردی و گازرسانی به روستاها هم از دیگر برنامه های اولویت دار این شهرستان طی سال جاری به شمار می آید.
شهرستان ماهنشان 39 هزار و 425 نفر جمعیت دارد که 10 هزار و 265 نفر آن در شهرها و مابقی در روستاها ساکن هستند.
3001/6085
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.