سرهنگ محمدعلی عظیمی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: از این تعداد، 9 نفر در صحنه وقوع تصادف و 6 نفر نیز در مسیر انتقال و یا پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.
وی با بیان اینکه پنج نفر از آنان بر اثر سانحه واژگونی خودروها جان خود را از دست داند، اظهار کرد: بیشترین علت وقوع تصادف رانندگی در آزادراه زنجان - قزوین بر اثر خستگی و خواب آلودگی و در سایر مسیرهای ارتباطی استان نیز به خاطر انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطمئنه از جانب رانندگان اتفاق افتاد.
عظیمی افزود: بیشترین تصادفات رانندگی در آزاد راه های زنجان در 92 کیلومتری خط شمالی و در سایر مسیرهای ارتباطی نیز از 30 تا 20 کیلومتر مانده به شهرها رخ داد.
وی تصریح کرد: در زمان حاضر ترافیک در مسیرهای ارتباطی استان زنجان، عادی و روان است و از رانندگان انتظار می رود برای جلوگیری از وقوع حوادث رانندگی با صبر و حوصله و دقت بیشتر رانندگی کنند.
به گزارش ایرنا، در ایام اجرای طرح عملیاتی ترافیکی نوروز 96 که به مدت 16 روز بود هفت نفر در جاده های زنجان جان خود را از دست دادند.
طرح عملیاتی ترافیکی و خدمات سفرهای نوروزی از 24 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 همزمان با سراسر کشور در سطح استان زنجان با شرکت دستگاه های مختلف خدمات رسان، با شعار 'آرامش بهاری با نظم و امنیت' آغاز شد.
استان زنجان پنج هزار و 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، 200 کیلومتر آزادراه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.