به گزارش ایرنا، 'محمد حمزه پور' روز چهارشنبه در مجمع سالانه و عمومی هیات کشتی استان زنجان که با حضور اعضا مجمع در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب شهر زنجان برگزار شد به برخی از انتقادات صورت گرفته به برنامه ها و عملکرد هیات کشتی زنجان اشاره کرد و افزود: انتقاد سازنده همراه با پیشنهاد در برطرف کردن مشکلات، خوب است اما باید یقین داشت که انتقادات تند و غیرمنصفانه و تخریب ها به ورزش لطمه می زند که باید از این کار پرهیز شود.
وی با تاکید براینکه اشتباهات را نباید بزرگنمایی کرد و برای رشد و توسعه ورزش باید منیت ها را کنار گذاشت اظهار کرد: کشتی به عنوان ورزش اول کشور است و باید اخلاق مداری در این رشته ورزشی بیش از سایر رشته ها مورد توجه قرار گیرد.
حمزه پور با اشاره به اینکه نباید گذشته را تخریب کرد و آینده را باید دید، افزود: قهرمان پروری نیازمند زمان و تلاش مضاعف است و برای رشد و شکوفایی تمام رشته ها ازجمله ورزشی کشتی باید دست به دست یکدیگر داد و فرصت ها را هدر نداد.
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: تمام همت اداره کل، توسعه و رشد رشته های ورزشی این استان است و در زمان حاضر نیز در 17 رشته مختلف ورزشی در ردیف بهترین ها قرار داریم و زنجان در حوزه قهرمانی، حرف برای گفتن دارد.
حمزه پور با اشاره به اینکه تلاش های خوبی برای اعتلا ورزش کشتی زنجان صورت گرفته است اما این کافی نیست، افزود: این اداره کل آمادگی پشتیبانی برای برگزاری یک دوره مسابقات کشتی جایزه بزرگ را دارد و در صورت اعلام آمادگی هیات می تواند این مهم را در ردیف برنامه های کاری خود قرار دهد و از بزرگان کشتی جهان برای شرکت در این رقابت ها دعوت به عمل آورد.
وی تصریح کرد: کشتی زنجان در سالجاری از رشد و توسعه خوبی برخوردار بوده که این قابل تقدیر است و هیچ هیاتی در زنجان به اندازه کشتی اعزام فرا استانی به مسابقات ملی و چندجانبه نداشته است.
رئیس هیات کشتی استان زنجان نیز در این مجمع به گوشه ای از فعالیت ها و عملکردهای هیات در سالجاری اشاره کرد و گفت: هرچند اعتبارات ریالی هیات محدود است اما با این وجود مسابقات استانی را در حد وسع و توان برگزار کردیم و در اعزام به رقابت های کشوری و برگزاری کلاس های ارتقا دانش مربیان و داوران نیز نیز کوتاهی نکردیم.
احمدرضا حافظی افزود: این هیات سه میلیارد و 350 میلیون ریال اعتبار برای کشتی زنجان در سال آتی برآورد کرده است که امیدوایم با همراهی و همدلی هرچه بهتر و بیشتر در راستای رشد و توسعه این رشته ورزشی زنجان گارم برداریم.
6084/8068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.